Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2010. augusztus 3., kedd

gyümölcskosár





Saját gyártmány

Tegnap férjem hozott dinnyét, és kikellet próbálnom,hogy dinnyekosarat faragjak. Az ötlet nem az enyém,neten szörföztem amikor felfedeztem a dinnyekosarat és aképét el is mentettem,guszta volt a látványa.De nem tudom kié volt. Tegnap vagy tegnap előtt Benke Laci bácsi fabrikált egy ilyen kosarat.Úgy döntöttem ki kell próbálni,egy kicsit gyakoroltam csak, hogy hibás mert egy cakkot lefaragtam belőle, és kanállal vájtam ki és tök üres. De ez a gyakorlás klassz volt,úgy-hogy be kell szereznem egy fagyi adagolót és persze gyümölcsöket.



2 megjegyzés:

  1. Hallo!
    Vielen Dank für die Liebe und Worte des Trostes und der Solidarität. Wisse, dass du eine Menge in meiner Genesung beigetragen. Gott segne Sie und Ihre ganze Familie.

    Freund ist ...

    Friend ist ein Engel
    Welches ist immer an unserer Seite
    Selbst in der Ferne.
    Derjenige, der unsere Freuden Aktien
    Und unser Leid zu minimieren.
    Er ist es, hält zur richtigen Zeit still
    Und in dieser Stille erzählt uns alle ...
    Derjenige, der uns annimmt, nicht, was wir
    Aber von dem, was wir sind!
    Wahrer Freund ist Angel, ist Frieden ist alles!

    Vielen Dank für Ihre Güte und Freundschaft!
    Ich hoffe auch, Sie können lesen, was ich, weil ich dich, wie ich den Übersetzer schrieb!

    VálaszTörlés
  2. Angela!
    Obrigado, que você escreveu. Eu envio os meus cumprimentos.

    VálaszTörlés