Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. május 24., kedd

Citromfüves eperdzsem

Nagyon szeretem az epret, de nem csak enni hanem képekben is. Nagyon megtetszet e kis növényke igaz picike néha savanykás van benne kicsi, nagy és ducika is.Pont mint én. Néha savanykás hangulatom van néha édeskés kicsi is duci is szóval a kedvencem. Ma vettem epret egy kiló valahány deka ez 1070 forintomba került. Szegény férjem majd kitér a nyugalmából, hogy költöttem, de azt remélem nézi, hogy télire csemege lesz, vajas pírítós kenyérre. Szóval jól megtisztítottam, megmostam, feldaraboltam bele pakoltam egy fazékba és nyakon zúdítottam fél kilogramm cukorral és feltettem nagy lángon főzni, közben kevertem hozzá egy jó csokor citromfüvet apróra vágva. Amikor felrottyant botmixerrel összetörtem aztán forraltam még de előtte hozzá kevertem egy tasak dzsemfixet 2:1- bent. Körülbelül jó 3 percig rotyogtattam. Előkészítettem az apró üvegjeimet én ecetes forró vizes öblítést is alkalmaztam. Az üvegeket megpakoltam és kb. 5 percre fejre állítottam őket, ( befejeztem az írást) száraz dúnsztba pakolom  2-3 napig aztán a helyére kicicomázva. 3 és fél üveggel lett .  Szokás szerint képet is rakok fel csak telefon legyen a közelembe.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése