Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. augusztus 15., hétfő

családi nap

Családi napra készülünk, lesz logikai játékok, sport játékok, és ami nagyon jól bevált a kézműves dolgok. Sütnöm kell a győztes csapatnak egy nagy négyszögletű tortát. Találtam kettőt is. (Be linkelésért remélem nem fogtok haragudni, ha igen akkor jelezzétek).
1. ötlet/ http://kreativ-torta.blogspot.com/2010/10/fekete-rozsa.html

Több receptet is találtam, az egyik blog író a mák töltelékhez reszelt 2 darab almát is.De lehet ,hogy nem rakok bele majd meglátom.

2. ötlet/http://recept.network.hu/kepek/csilla_tortai/diokremes_konyv_torta


Én a dió helyet mogyorót fogok használni, igaz lehetne dejót is de annak nem igazán tetszik az íze.

A saját elkészítésű tortámat is felrakom, de előbb el kell döntenem melyiket is készítsem el, nagyon szépek és gondolom nagyon  finomak is.





 Az első próbálkozásom a Fekete Rózsa torta elkészítésével rögtön dupla adagot kellett sütni, de jutott mindenkinek és nagyon ízlett nekik. Később leírom a recijét is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése