Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. március 27., vasárnap

poharas krémek


                         
                  cherry krém

Kaptunk ajándékba 1 üveg cherryt. Gondoltam egy merészet és meggyet áztattam 2dl cherryben.Ez kb. 2-3héttel ezelőtt volt.
A príma konyha magazinban olvastam egy poharas krémet sárgadinnyés szőlőkehely alapján megcsináltam a cherry krémet. Nos a poharanként 4 szem meggyet rakosgattam (azért lett ilyen kevés,mert próba verzióként ügyködtem),5 deka vanília ízű pudingporból 2dl cherryvel,3 deci vízzel és 4 evőkanál cukorral krémet főzők. Amikor már csak langyos,beleforgatok 2,5 deci tejszínből vert kemény habot.Rá kanalazom a krémet a poharakba  torta darával díszítettem és cukor fondantal díszítem, kis meggyszemek és levélke.Hűtőbe rakosgattam,hogy jól lehűljön. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése