Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2010. június 16., szerda

Tejfölös piskóta meggyszósszal





Tejfölös piskóta meggyszósszal

Ma szerettem volna sütni máktortát meggyágyon.Lányomat elküldtem a szomszédos boltba,de nem volt mák.Na akkor gondolkodjak, hogy mit süssek, meggyeslepényt, nem tudtam volna, mert amíg a lányom boltba volt én addigra megfőztem a meggyszószt.Készítettem a mákospiskóta helyett egy tejfölöset.

3 egész tojást, 1Odkg cukorral, pici sóval habosra kevertem,fehéredésig.Kanalanként adagoltam a 3dl tejfőlt még 5 percig habverőzztem. 3Odkg réteslisztbe 1 tasak sütőport keverek és beleszitálom a masszába, jól elkeverem.Sütőpapíros tepsibe öntöm,(legközelebb tortaformába öntöm).Előmellegített sütőben 3O percig sütöm.Amikor megsűlt rombusz alakura szeljük, egy lapos tányérrra rakom a meggyszószt.és a piskótákat ráfekektettem és porcukorral megszórom.

Meggyágy

5Odkg meggyet kimagozni és cukrozni, fahéjjal-állni hagyni.Annyi vízzel felöntöm,hogy ellepje és felfőzzük.Eggyet forrt 1 tasak vaniliás vagy puncs ízű pudingporral besűrítjük.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése