Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2012. március 1., csütörtök

Macinap az ovodába

 A macinapra készült mézes-krémes süti. Az óvónő nagyon örült neki mert már nagyon éhes volt ilyenre.
Mézes-krémes
Tészta: 45dkg liszt, 15 dkg porcukor, 1 késhegynyi szódabikarbóna, 3 ek. olvasztott margarin, 4 ek.olvasztott méz, 4ek tej. Jól összegyúrom Fél kemény tésztát kapok belőle és 4 fele osztom. Kinyújtom és tepsi hátán tűpróbáig sütöm.200 fokon 6 perc.
Töltelék: 10 dkg búzadara, 25dkg margarin, 20 dkg porcukor, 4 csomag vaniliás porcukor, 20dkg sárgabaracklekvár.
 Tejbegrízt főzök belőle és amikor kész hozzáadom a cukros, vaniliás, margarint. Jól elkeverem.
 Összeállítás: A tejbegírz tölteléket ketté osztom.Egyik felével megkennem a tésztát, rárakom a 2 tásztalapot ez sárgabarack lekvárral megkennem aztán rárakom a 3. lapot és a megmaradt tejbegrízzel megkennem és befedem az utolsó lappal. A tetejét olvasztott csokival bevonni.



A hátsó maci a fiam macikája.

A maci kiállításról képek
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése