Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. augusztus 25., csütörtök

Érdekes rántott szelet



Ezt az érdekes és nagyon finom bundát találtam egy blogírónál csak fogalmam sincs, hogy hol.De nem is az a  lényeg, ez az étel megfogott mivel nyírségi sőt az anyukám is debreceni lakos volt, úgy szólva van egy kis nyírségi beütésem. Nagyon egyszerű és finom. A bundája lepcsánka, sztrapacska ki ,hogy ismeri. Debrecenben lepcsánka. 
2- 3 darab krumpli lereszelve és besózni, fűszerezheted fokhagyma porral, őrölt borssal, ételízesítővel és annyi lisztet hozzá adni amennyit felvesz azaz sűrű maszlag legyen. A szeletelt húst kikloffolni, (püföld ahogy csak bírod, de azért ne verd szét) befűszereztem, fokhagyma por, só, bors egy kicsit hagyom állni aztán a reszelt krumplis maszlagba bemártom jól és bő forró olajban kisütöm. Tálalhatsz mellé párolt rizst, rizi-bizit, petrezselymes krumplit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése