Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. március 21., hétfő

Aranygaluska vaniliasodóval

Ma délután vendégségbe megyünk, nem szeretnék üres kézzel elmenni,így a neten keresgéltem és találtam aranygaluska leírást.Csak egy a gondom,hogy mindenhol dió a tölteléke. Nekem is van még dióm csak fel kell törnöm.Jó lett volna ha a lányaim segítettek volna feltörni. Hiába van két lányom még is egyedül serénykedem.Mindegyik másfele húz, hiába szeretném mint,szülő megtanítani a házimunka csinját-bínját ,hogyha ők kegyetlenkedésnek veszik ha valamivel is megbízom őket.Na mindegy ne panaszkodjak, majd a sorsuk megtanítja őket, hogy miért is kell szorgalmas, becsületes, tisztességes asszonynak lenni.  :(





Szóval a lényegre térve  ARANYGALUSKA Vanília öntettel

Tészta: 50dkg liszt, 3dkg élesztő 4ek.cukor,2 tojássárgája,1 citrom reszelt héja,pici olaj.Ebből tésztát gyúrni,dagasztani amíg elválik az edény falától.

Töltelék: 20 dkg darált mák,2-3ek.cukor, 2csomag vaníliás cukor,2 tojás fehérje kemény habbá verni.

Öntet: 2cs vaníliás pudingpor, 7ek.cukor, 1liter tej.



DIÓSAN




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése