Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. március 25., péntek

Szarka család// Milán//






 Kicsi fiamat Milánnak hívják. 2 lány után egy kis tökös csöppent bele az életünkben augusztus 30-án. 56cm és 3, 60dkg látta meg a napvilágot. Minden vágyam 2lány után egy kisfiú. Mindig mondtam egyszer fiam lesz és Milánnak fogom hívni, férjem nem akadékoskodott , de ő azt mondta ha lány lesz Ő fogja elnevezni. Oké, rendben de fiú lesz.Igen fiú lett,és az ő történetét szeretném ide a blogra rakni, hogy majd egyszer megnézi,hogy emlék legyen számára, ha majd nem leszek.



                                            
                                                 

                                               1 éves


                                                   2 éves

                                                    3 évesen   

                                          


                         Óvódás lettünk




jelünk a fagyi és a süni csoportba járunk.

szüreti mulatság csoportkép (pici fiam drapp színű sapiban van és a kabátja is narancs csíkkal)



                                                               2010 szeptember
Rengeteg dísztököm volt, bevittünk egy jó nagy pennys szatyornyit így minden csoportnak jutott.
Miért is lett ennyi dísztök? Férjem nem várt meg a veteményezéssel, sütőtöknek gondolván elvetette milyen jó lesz egy csomó sütőtöknek valónk van. Igen megnéztem a papírját és amikor megláttam kérdeztem tőle,hogy tényleg sütőtöknek vetette? igen- jött a válasz. Mondtam a férjemnek nézd meg jól, mert ez a sütőtök nem sütőtök hanem dísztök.Na mindegy majd jó lesz valamire .Nem estem kétségbe. Igen az oviba nagyon klassz volt.Még a szomszédom lányának is jutott ,mert óvónő ő is vitte az ovijába. idén sem fogom kihagyni, megint vettek a kislúrkóknak, hogy díszítsék vele az ovit.









Pici fiam kiscsoportos minden gyerek betegséget összeszedett. Az idei évet betegséggel kezdtük, bárányhimlő gyanús volt , így itthon maradt. Mivel kezdődött az influenza szezon továbbra is kérte a doktornő ha lehet maradjon itthon Milus. Mire mehettünk volna az oviba addigra a nagylányom bárányhimlős lett és a kicsi fiúm elkapta a himlőt. nem baj gondoltam legalább túl lesz rajta. Közben kaptunk az óvónéniktől képeslapot,hogy minél hamarabb gyógyuljon meg, annyira aranyosak voltak,hogy gondoltak ránk.






Köszönjük szépen!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése