Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. március 17., csütörtök

Boros palack torta

Szeretném apukámat meglepni egy ilyen tortával, de rettenetesen mérges vagyok, mert az újonnan tanult cukor fondatom nem akar sikerülni, 3 felé osztottam és a  fehér meg amit mandula színt gyúrtam bele az sikerült,a sherrys az nem akar sikerűlni, ha vajat teszek bele ragad ha porcukrot akkor omlik. Lehet azért nem sikerűlt,mert nem egy fajta aromát használtam.Mi a baja nem tudom,de bevontam vele a barack ízű rolládod és bevágtam a hűtőbe,rá ér tikkadni. Valószínűleg nem kellett volna bevonnom hanem csak másnap.Na mindegy ez már így marad. Vörösbor lenne, a testét rolládból készítettem és sablonhoz faragtam ki a nyakát, majd holnap befejezem. Addig higgadok,mert felbosszantottam magam vele. Ezt unnom ha szeretnék valamibe belefogni és menet közbe sírva csinálom, mert nem úgy alakul ahogy szeretném:(

Kész van a művem:) Lehetne szebb is.Remélem örülni fog apukám az üveg vörösbornak?Igaz nem iható hanem ehető.



 



Sok sok szeretettel apukámnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése