Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. március 31., csütörtök

Törökös kávé




 Még sosem főztem törökös kávét épp most itt volt az ideje. Közben nagy takarítást végzek, pihenés képen utána néztem e törökös kávé főzésének titkai után. Miért fanyalodtam a törökös kávé után? Elromlott a kávéfőzöm és már minden bajom van a kávé hiánya miatt, fáj a fejem. Szóval kávé hiány? Ajajj ez is egy élvezeti cikk?
No mindegy, leírom hogy hogyan ügyködtem vele. 
Egy edénybe 2 ek. cukrot és 6 kis kupa (tápszeres mérőkanalát használom) őrölt kávé és 6 kávés csésze vízzel felfőztem állandó keverés mellett, mert hajlamos a kifutásra (még jó, hogy az ajtó közel van a gáztűzhelyemhez):)
Amikor forrni kezdett,kavargattam és levettem a lángot ezt vagy ötször megcsináltam fel le kavar fel le kavar....
Amikor kész egy icipicit vártam ,hogy ülepedjen és végül leszűrtem óvatosan. Aztán kiöntöttem magamnak egy csészényit ízesítettem cukorral és hörpintettem is gépelés közben. 
Fura az íze, de majd a hatása gondolom jó lesz nem fog fájni a fejem.
kép is lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése