Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. március 11., péntek

Barbie torta

Az oviba szeretnék ajándékot készíteni azaz sütni. Hosszas kutatás folytán megtaláltam egy legszebb ajándékra. Barbie torta. Ilyen tortát én soha nem sütöttem ,viszont rendeltem a lányaimnak anno annak idején egy pótlásként fenyőfa helyett.Ezt gondoltam a csöpp kislányoknak na persze a fiúcskák is ehetnek belőle.
Remélem kapok engedélyt a linkelésre és egy kép felrakására, hogy honnan kaptam ihletést.
Előre is köszönöm Becca.
folyt.köv. 
Inspiráció Beccától. http://beccaesasutik.blogspot.com/2010/07/kovetkezo-barbie-torta.html
Én is megcsinálom meg van minden hozzá valóm csak most már bátorságot kell merítenem.


Itt a kedvencem:) 




2 megjegyzés:

  1. Kedves Eperis!

    Természetesen "megadom az engedélyt", nyugodtan belinkelheted a Barbie tortás bejegyzést, meg amit csak szeretnél! Az enyém a megtiszteltetés, hogy az én Barbie tortámat választottad a sok gyönyörű alkotás közül! :)
    További kellemes kreatívkodást kívánok a konyhában és szép napot!

    Üdv: becca

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Becca a kedvességed! Én is kívánok minden jót és szépet!
    Üdv: eperis

    VálaszTörlés