Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. március 24., csütörtök

Tibeti kefir gomba

Kedves barátunktól kaptam ajándékba kefir gombát. Már második napja iszom. Az interneten keresgéltem és jó dolgot ír róla, hogy milyen betegségekre való?-Magas vérnyomás,koleszterinre, bélbántalmakra. Nem tudom, de nekem már az első nap után éreztem ,hogy nem puffadok annyira. Itt bővebben olvashattok róla: http://www.kefirgomba.hu/
A lányom haza jött az iskolába lefényképezzük és felrakom az enyémet.   
                                               hideg vízsugárral lemosva
                                                 befőttes üvegbe rakva
                                                     2,5dl nyers tejjel felöntve(ez házi tej)
   
                   leszűrve mézzel ízesítve
                          megiszom vacsorára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése