Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. február 18., péntek

Hamis Trüffel ( igen a trüffel az hamis de Israel gyönyörű hangja fülbe mászó)

                   Israel Kamakawiwo'ole kedvenc énekesem,nagyon tetszik a zenéje
 http://www.izhawaii.com/overtherainbow/




Ma elkészítettem egy áll Trüffelt tombola tárgynak, mert holnap ovivacsora. Vettem egy picurka tálcát és 12 db pici muffin forma papírt, és celofán csomagolót és szalagot. ( ó én ökör becsomagolva le se fényképeztem)

Hozzávalók: fél kg darált keksz, 2ek kakaópor, 15dkg darált porcukor (sporolósan tettem bele mivel nálunk 359ft 1 kg kristálycukor). 2 adag feketekávé kifőzve, 1 rumaroma, és annyi tej, hogy jó gyurható legyen.

Hűtőbe rakom érlelődni kb. fél - egy órára. Amikor letelt, kigolyózom vizes kézzel és 6 golyót porcukorba fürdetem a másik 6 golyót kakaóporba hempergetem. Nálam a porcukros olvadozott, de hűtőbe pakolva megállt és amíg elkészítettem a többit magunknak ott dekkolt. Aztán szépen becsomagoltam a 12 db golyóimat és útnak eredve be szállítottuk a többi tombola tárgyainkkal együtt az oviba.
Ja és  meggy szemeket tegyünk a közepébe.



Ilyen meghívót kaptunk:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése