Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. február 18., péntek

Pudingos piskóta

Piskóta

 6 tojást szétválasztom, a sárgájába 6 ek. cukrot keverek el,  beleszitálom a  fél zacskó sütőporos 6 ek. réteslisztet, és hozzá keverem óvatosan a keményre felvert habot. Zsírozott, lisztezett tepsibe öntöm és asztalhoz ütögetem ( nos nem idegbetegségről van szó, Bede Róbert mester szakácstól tanultam ,így ki jön a levegő a tésztából ) Beteszem a tepsit előmelegített sütőbe egyenletes közepes hőmérsékletű legyen, 30 percig azaz tűpróbáig sütni. Amikor kisült rákenem a krémet.


Krém

2 csomag vaníliás pudingport 8dl tejben felfőzök és 20 dkg vajat keverek hozzá. A tésztát eper lekvárral megkennem és a pudingot elsimítom rajta és 4db felszeletelt kivivel díszítem. Kockákra szeletelem és porcukorral megszórom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése