Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. február 16., szerda

Tüzes babtál

 Hűűű de régen készítettem el ezt a fincsi hamit, annó 15 évvel ezelőtt.A napokban ismét elkészítettem .Tüzes babtál lenne,ha bele tenném a csilipaprikát.De inkább kihagytam ,mert nem szeretnék tüzet okádni és házisárkányként ügyködni. De aki szereti, természetesen ne hagyja ki.

2 evőkanál olajon megsütöm a 70 dkg darált húst és amikor kifehéredett a husi fűszerezem csipet só,bors és hozzárakom a paradicsomos fehér baba konzervet, a kukorica konzervet lé nélkül ezzel jól össze rottyantom. Párolt rizzsel tálaljuk, én tésztát főztem hozzá. Mert hirtelen ötletként főztem meg ebédre ,mert nem volt rizsám.Így nem rizsáztam hanem tésztáztam ,és ami fontos saját sütésű kenyeret adtam hozzá.Fincsi. (De ezt nem múszáj konzervből elkészíteni, ja és a tv paprikát ne feledd ki belőle.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése