Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. április 26., kedd

Mákospiskóta meggyel töltve /4 főre/

Hozzávalók : Töltelék: 2dl meggylé, 4dkg cukor, 1 csipet őrölt fahéj, 1ek. étkezési keményítő,20 dkg magozott meggybefőtt ( Szerintem kilehet próbálni érett meggyel jól megcukrozva és meggylé üdítővel)

A meggylevet felforralom és besűrítem a vízzel hígított keményítővel és hozzá keverem a leszűrt meggyeket. Félre teszem.
Mákos piskóta: 6 tojás,8dkg cukor, 1cs vaníliás cukor,6dkg liszt, 6dkg darált mák, 4dkg vaj

A tojásokat szét választom a fehérjébe csipet só és keményre verem. A tojások sárgáját a két fajta cukorral fehéredésig keverem és hozzá adom a lisztes-mákos keveréket és az olvasztott vajat végül óvatosan hozzá keverem a habot.
Kivajazom a palacsinta sütőt és 1/4 részét bele öntöm és kis lángon megsütjük aztán óvatosan megfordítom. Amikor kész tányérra rakom és azonnal megtöltöm a meggy töltelékkel. Aztán kimérem a következő 1/4-det  és sütöm, megtöltöm és így tovább.
Porcukorral megszórni és az igazi még hozzá a vanília fagyi gombócokkal tálalni.

Mákos piskóta meggyel tőltve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése