Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. április 13., szerda

tojásrántotta laskagombával és főt-sült aprókrumplival és citromfű tea mellé

 


 Eredetileg kiakartam panírozni a laskagombát e helyett felcsíkoztam.Körülbelül fél kilógramm laskagomba felcsíkozva. 1 fej vöröshagymát kevés olajon üvegesre pároltam és hozzá adtam a csíkokra szelt gombát borsoztam és pároltam. Amíg párolódott 10darab tojást felvertem és 1evőkanál ételízesítőt és 1 csokor apróra vágva petrezselyemmel ízesítettem és amikor kész lett a gomba ráöntöttem és megsütöttem. 
Köret: Közben megmostam az apró krumplikat és megfőztem, akkor jó amikor a villával meg tudom sérteni. Aztán  hideg vízbe raktam és lehámoztam, bő olajba sütöm és sózom.
Főztem hozzá citromfű teát: A kiskertemben van citromfű és leszedtem a leveleit jól megmostam és kisfazékba raktam, vizet öntöttem rá, felforraltam.Egy picit állni hagytam, és leszűrtem.Ízesítettem cukorral és citromlével.
Fincsi vacsi lett belőle:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése