Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. április 1., péntek

Májjal töltött baconbe bugyolált


Volt csirke májam, mit csináljak belőle? 
Gondolkodtam és egy blog társam ötlete alapján http://balhetterem.blogspot.com/search/label/pulykamell  elkészítettem egy érdekes dolgot.Mivel már untuk a resztelt májat és a máj pörköltett. Szóval elég érdekes, mert nem tudom hogyan nevezzem.

Tehát a recept : 

80 dkg csirkemájat felaprítottam apró kockákra. Egy csokor petrezselymet felaprítottam. 3 tojáshoz hozzáadtam 6ek. tejfölt,4ek. lisztet,1teáskanál grill fűszert,1tk.sót, 3-4 gerezd apróra vágott fokhagymát, 3-4kk. őrölt borsot. 1 csokor apróra vágott petrezselyemlevelet. Jól elkevertem és hozzá kevertem  az apró májat.
Közben a sütőt előmelegítettem. Egy kenyérsütő formát kibéleltem sütőpapírral, (kipróbáltam a kuglófforma bélelését, kifogott rajtam így feladtam, nem postára) ;) Belefektettem a bacon szalonnát, úgyhogy a szélei kilógjanak, belepakolásztam a tejfölös májat és ráhajtom a szalonnákat.Alufóliáztam és egy másik tepsit raktam alá mert levet ereszt. Megpárolódott kb 1 óra alatt és egy másik tepsibe átmanővereztem és pirosra sütöttem. Nagyon izgultam, mert tudva levő sósan nem lehet készíteni, mert kemény marad. De szerencsére nem még utána kellett sóznom.
Köretnek majonézes mexikói köret, párolt rizst és sült krumplit adtam hozzá.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése