Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. április 26., kedd

Szegénylegény desszert

Nos ezt a sütit tegnap reggel sütöttem, mert mentünk családi napra a sport táborba. Kellet valami gyors és egyszerű süti. Nagyon fincsi és gyorsan kész van. Eredeti recept szerint száraz kifli kell hozzá nekem volt mazsolás édes kalácsom.Ezt használtam.
Felszeleteltem kb. 30-40dkg édes kalácsot.
1 liter tejben és 4-5 ek cukorral, 20dkg kókusz reszeléket felfőztem azaz forraltam. Amikor kész és lehűlt hozzá keverek 1 csomag vaníliás cukrot, 4 tojás sárgáját. Ebbe mártogatom a kalácsokat és vajazott kenyér morzsás tepsibe rakom ( eredeti receptbe 2-2,5 cm széles ferdén szelt kifliket keverem hozzá, áztatni. Kevés vízben felforralni egy csomag mazsolát ás cukorral.Tepsibe rakom a kifliket és a maradék tojásos tejszínt rá öntöm meg a mazsolát és a levét).Én a kalács szeletekre karikáztam egy banánt és ráöntöttem a kókuszos tojásos tejet előmelegített sütőbe toltam fél órára.
Felverem a tojás fehérjét jó keményre és még teszek bele 4 ek. cukrot ezzel is verem és rásimítom a kalácsok tetejére és vissza tolom a sütőbe addig sütöm amíg megbarnul.
Ízlett mindenkinek csak hidegen finomabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése