Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. május 2., hétfő

Férjemtől kaptam

A páromtól kaptam egy kenyér sütőgépet és ami után nagyon sóvárogtam egy fagyi gépet .(Kép is lesz, csak sajnos telefon hiánnyal küszködök) Igaz már kb. 1hónapja, de még nem volt merszem használni. Ne kérdezd, hogy miért fogalmam sincs, egyszerűen az új dolgok. Így voltam az automata mosógéppel is , anyósom jött egy párszor mivel tőle kaptuk, megmutatta miként kell kezelni.  Ez így volt 2 alkalommal aztán bújtam a használati útmutatóját. Előbb -utóbb ezeket is be kell fognom hiszen azért kaptam.  Most a fagyi gép az ami igazán izgat. Receptek után vadászok, egyszerűeket.
Majd még jövök.
Beizzítottam a fagylaltos gépemet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése