Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2010. június 10., csütörtök

Bevezető




Házias ízek
Egy kedves barátnőm ötlete volt ez a cím.Úgy döntöttem,hogy amit tanultam,megfőztem,megsütöttem,
lefényképeztem és ezeket-megosztom veletek.
Ugyan is ahány ház annyi szokás. Sokféle ötleteket tanulhatunk egymástól. Bede Róbert azt mondta, "lelke van az ételnek". Milyen igaza van.
-Bejárjuk a várost olcsóbb élelmeket megvásárolni.
-Minden nap a konyhában ügyeskedünk,hogy tápláló ételeket főzzünk vagy süssünk.
-Igyekszünk szépen,gusztusosan megteríteni is.
-Persze a család és magunk egészségére ügyelve.

Mindenkinek jó egészséget és jó étvágyat kívánok.
Ne feledjétek
" a szakáccsal nem szabad rosszban lenni"!-Mert nem kapsz enni.
Üdvözlettel-----Eperis-----

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése