Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2010. június 22., kedd

Holland sajtos csirke

HOLLAND SATOS CSIRKE

Egy kb.1 kg-os megtisztított és kizsigerelt csirkét 8 részre osztom,besózom és borsozom.Tepsibe rakom és olajozom a husikat, és közepesen forró-sütőben sütöm puhulásig,közben locsolni a zsírjával.A mártáshoz 5dl levest(lehet kockából is) felforralok. Az 5dkg margarint-a 2ek liszttel világos rántást készítek, tettem bele 1 csoko apróra vágott petrezselyem zöldet,2 gerezd zuzott fokhagymát.A forró levest állandó keverés közben-ráöntöm.Amikor besűrűsödik lehúzom és bele keverek 10dkg edami sajtot(én-trapistát-raktam) Amikor a pipi puha le a fóliával és ezt a sajtos rántást ráöntöm a husira és vissza tolom a sütőbe kb. 10 percre.
Tálaltam piros paprikával,uborkával,paradicsommal,tv paprikával és főt rizssel.

{Aprólékából húslevest főztem.}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése