Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2010. június 22., kedd

Lusta lángos


Amikor megtaláltam ezt a receptet nagyon örültem neki, mert nem sok időt vesz el és hűtőbe rakom a nyers tésztát olajos zacskóba, 1 hétig eláll.Azért is jó,mert ha nincs tojás vagy méreg drága anélkül is lehet elkészíteni.



3dkg élesztő, 1,5 l tej, 1kg liszt, 2dl tejfől, 1 ek.só~ jól-összegyurom,hogy
ne túl lágy tésztát kapjunk. Melleg helyen keleszteni. A tésztából annyit vegyünk el,amennyit sütni akarunk.
Tölthetjük tejfölös-sajtosan,lehet sima,fokhagymás.Kiakarom próbálni káposztásan is,meg virslis-sajtosan.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése