Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2010. június 23., szerda

Sajtos,tojásos nokedli sűlt szalonnával



40dkg lisztből és 3 tojásból nokedlit kavarok,bő-sós vízbe szaggatom,megfőzöm.A 2 tojást,sóval és 2ek tejfőlel elkavarom és félre teszem.Egy serpenyőben a 10dkg bacon szalonnát ropogósra sütöm.A vissza maradt zsírjába 2-3 gerezd zuzott fokhagymát és 1 csokor apróra vágott petrezselyem zőldet píritok-és a kész galuskákat beleforgatom, forrósítom és a tojásos tejfőlt ráöntöm, sütjük, mint a rántottát.A végén 7dkg vajat 8dkg reszelt sajtot keverek hozzá.
Tálalásnál egy lapos tányér közepére szedek a nokedliból és a tetejére teszek a szalonnából és reszelt sajttal díszítem.
Savanyúsággal vagy salátával tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése