Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. május 16., hétfő

cigány pecsenye



Tudni kell, hogy a cigánypecsenyét sertés karajból készítik. Én most nem vásárolgattam hanem megoldottam csirkéből. Egy egész csirkét ketté vágva a mell részénél kiterítettem és só,borssal megfűszereztem, minden hol. Alufóliával letakarva tepsibe pakoltam és sütöttem azaz pároltam fólia alatt. Ahány kiló gramm annyi óráig kellett sütnöm, de kóstolgatni szoktam.Amíg puhul a husi elkészítem a fokhagymás kencét. Kevés olíva olajat hevítek belerakom a 10 gerezd  fokhagymát reszelve. Aztán jöhet egy ek. ecetes torma és a piros őrölt paprika  ezt jól elkavarom és a húsra kenem még kb 5 percig párolom aztán leveszem a fóliát és pirosra sütöm.
Tört krumplival tálaltam: megfőzöm a kockára vágott krumplit de annyi vízbe, hogy a levét nem öntöm ki hanem azzal együtt összetöröm, kevés vajat  és a csirke pecsenye levét, ízlés szerint só,borssal is elkeverjük..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése