Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. május 19., csütörtök

sűlt csirke fokhagymás tésztával


 Nem volt rossz vacsinak.

Az egész csirkét ketté vágtam sóval,borssal befűszereztem és puhára pároltam fólia alatt és aztán pirosra sütöm.
A laska tésztát bő sós lobogó vízben kifőzöm.
Serpenyőben olívaolajat hevítek és 5-6 gerezd fokhagymát bele rakom amikor érzem az illatát 2 csokor petrezselymet apróra vágva belerakom és megfonnyasztom, amikor kész kicsi lángra rakom és a kifőtt tésztát hozzá kavarom. lezárni a gázt és tálalni.
Én elrontottam mert kevés petrezselymet raktam rá.
Persze a fincsi bodza üdítő volt a kísérő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése