Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. május 4., szerda

Gyros vagy mégsem?

 Nagyon szeretem a gyrost.

A csirkemellét kicsontoztam és  az egész  combjait is. Felcsikoztam kb 2centis szélesre. Fűszereztem: Csirkefűszer sóval, pikáns csirke fűszerrel, 2 ek. mézzel, kevés olívaolajjal, 4ek almaecettel (házilag ügyködtem), kevés citromlé (mert nem volt elég savanya az almaecetem)3-4gerezd fokhagyma szétlapítva, apróra vágva, 1 csokor apróra vágott petrezselyem, kevés reszelt gyömbér jól bekevertem és pácoltam félnapot. Amikor kész serpenyőben kevés olívaolajat hevítettem és beleöntöttem mindenestől és fehéredésig pirítottam, majd fedő alatt puhára pároltam. Amikor kész zsírjára sütöttem.
Köretnek kockára vágott krumplit sütöttem.
Zöldségsaláta: 5-6 db paradicsom, 1 tv paprika, fél csípős zöldpaprika kockára vágva, egy karika reszelt gyömbér, petrezselyemlevél apróra vágva, kevés olíva olaj, só, őrölt kömény,
 bors, citromlé jól elkeverve.

Gyros csirkéből                                                                                                                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése