Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. május 2., hétfő

Milán első szakácskönyve

Lehet, hogy hülyén hangzik de szeretném ha a fiam talpra esett lenne és ha kell egy vacsit vagy reggelit összehajítson. Ezért rendeltem neki az oviba egy szakácskönyvet "Szakácskönyv fiúknak" ha jól emlékszem és 1200ft-ba kerül. Nem bánnám ha fiam ezen a pályán maradna illetve kezdene. Szokott nekem segíteni,múltkor húst paníroztunk azaz előtte klofoltunk, neki is beszereztem egy ici-pici klofolot élvezettel püfölte sőt még az asztalt is.Felpakoltam a gyerekem az asztal tetejére és mondtam neki -lehet a husit püfölni. Nagyon szereti a kelt tésztát gyúrmászolni, azt is együtt szoktuk bedagasztani , nyújtani és szaggatni vagy tölteni.Igaz olyankor mindene lisztes de nem számít, lényeg ,hogy megszeresse a segítség nyújtást, és legyen egy kis talpra esett kiscsávó aki tud főzni majd.Mert egy házias fiú még nem számít lánynak. Jó ha egy fiú is tud és igen is tanulja meg a házimunkát még ha lányos dolgokat kell ügyködni, mosogatni, takarítani stb. Mert ez jó dolog, ha megtanulja mert amikor egy anyuka segítségre szorul ott lesz a fia aki nyújtja a kezét. Legalább is remélem. Sőt ujabban nagyon sok fiú legény marad és neki kell csinálnia mindent a lakásában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése