Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. május 29., vasárnap

Epres tejberizses vaniliakrémes poharakban




Kimaradt a tejberizs, hogy ne pocsékoljak felhasználtam poharas krémnek.
Egy kisfazékba bele raktam a 3 db tojássárgáját, 3 ek cukrot, 1 tasak vaniliáscukrot, 3 ek lisztet ( ha van tehetsz bele liszt helyett vanilia ízű pudingport). Fel öntöttem fél liter tejjel. Kicsi lángon kezdtem felforralni addig amíg besűrűsödik, aztán levesz mert a tojás fehérjét kemény habbá verem és ezt is bele rakom a vaníliás krémbe. Egy kicsit vissza raktam a tűzre és egy rotyi és kész.
Előkészítettem minden féle fajta díszes poharat és szét osztottam a maradék tejbe rizst, tetejére egy kis apróra kockázott lekvárt,vaníliakrém, 3 szem apróra vágott eper, krém és a tetejét díszítem eperrel. Hűtve igazi.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése