Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. május 16., hétfő

Citromfűves bodza tea














3 liter vizet felforraltam fél kilógramm cukorral. Az 5 literes üvegbe belepakoltam a megmosott bodza virágokat kb 5-6 darabot, rápakoltam 1-2 csokor citromfüvet, 2-3 db karikára szelt citromot, 20 szem citrompótlót és a forró cukros vízből egy merőkanálnyit hogy az üveg ne csattanjon szét, aztán a többit ráöntöm  összekavarom és lefedve 24 órát pihentettem. Másnap leszűröm a citrom levét is kinyomkodom. Nekem 2x 1,5 literes üvegbe öntöttem és hűtőbe landoltak.


Készülnek a bodza üdítő és a télire bodza szörp. Viszont tettem be a fagyóba is virágot majd későbbre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése