Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. május 24., kedd

Eperszörp

1 kg epret megtisztítottam és kb fél kilógramm cukrot öntöttem rá, folpakkal letakartam és a hűtőben 3 napig érlelődik. Amikor letelt beleraktam egy fazékba és 6dl vízzel felforraltam, aztán botmixerrel jól összetörtem. Lefedve és még tettem hozzá 30 dkg cukrot 30 percig főztem, közben néha megkavartam. Amikor kész tettem hozzá 2 teáskanál citromsavat és tovább főztem fél óráig Be fog sűrűsödni és a citromsavtól szép piros lett.Amikor kész én egy díszes Whiskys üvegbe öntöttem, de előtte ecetes vízben kifertőtlenítettem száraz dúnsztban pihen.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése