Magamról

Saját fotó
Hungary
Egy kedves barátnőm ötlete a "Házias Ízek" címe,úgy döntöttem, hogy amit remekelek megosztom veletek. Amit megtanultam-megfőztem és sütöttem-lefényképeztem-feltöltöttük. Saját képeim vannak fent.

2011. május 22., vasárnap

Tiramisu


Elbaltáztam a piskóta roládnak való, valamiért nagyon mállot szét. nem aggodtam, megbütyköltem másként.
10 tojásos piskótát sütni egy nagy tepsibe.
Összetörtem és rétegeltem egy üvegtálba, piskóta ,csokikrémmel meg mazsola, piskóta tésztája és ismét krém addig amíg el nem fogy. Amikor kész leöntöttem vaníliás öntettel: 1 liter tejet felforraltam cukorral és egy zacskó vaniliás pudingport és 2 csomag vaníliás cukorral megfőztem. Ráöntöttem a piskótára és cukrozott kakaó porral jól megszórtam.
Jutott egy kis pohárba is meg kevés szamóca is ,mert kevés tő van. De attól még fincsi lett.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése